Citaat Oorspronkelijk geplaatst door harrie-beton Bekijk bericht
Ik zat er nog over na te denken, speel je in een band waar de rest in-ear heeft?
Het wordt nogal weinig genoemd maar een band van 5 mensen met in-ear vereist een behoorlijk ingewikkelde mengtafel. De meerwaarde die je hebt met minder slepen van versterkers gaat in mijn band weer verloren door een enorm gedoe met de in-ear monitor mix.
Hoezo ingewikkeld? Wij (6-mans formatie) gebruiken een hele simpele mengtafel die voornamelijk bedoeld is voor IEM.

En waarschijnlijk gebruikt EdRaket een XR18 o.i.d., werkt met een app ook heel simpel.