
Oorspronkelijk geplaatst door
harrie-beton
Ik zat er nog over na te denken, speel je in een band waar de rest in-ear heeft?
Het wordt nogal weinig genoemd maar een band van 5 mensen met in-ear vereist een behoorlijk ingewikkelde mengtafel. De meerwaarde die je hebt met minder slepen van versterkers gaat in mijn band weer verloren door een enorm gedoe met de in-ear monitor mix.
Favorieten/bladwijzers