Heb je veel problemen op 2,4 GHz?
Ik gebruik sinds 2011 of daar ergens een wireless op 2,4 GHz, en alhoewel ik niet in een grote jongens band speel (maar wel mee heb mogen doen met wat grotere settings, zeg een soort prom night dingen), heb ik nog nooit ook maar 1x geklooi gehad.
Onze andere gitarist gebruikt een sennheiser die in de verboden frequenties valt, en die heeft nogal wat meer gedoe dan ik.




Met citaat reageren

Favorieten/bladwijzers