Maar dan weet je nog steeds niet hoe die Yamaha zich in de praktijk verhoudt tot onder andere de Kemper. Is ook een heel ander beestje qua opzet. De Kemper wordt wereldwijd veel gebruikt, zeker ook live en door zeker niet de minsten. Ik denk dat ie zijn waarde wel redelijk houdt.
En Meul geeft ook aan dat ie als ie hem verkoopt een nieuwe opname-oplossing moet kopen, dat komt er nog eens bij he.



Met citaat reageren

Favorieten/bladwijzers