Dat is ook raar. Maar klagen, en dit soort topics, help dus niet. Ik heb er mijn zakken wel behoorlijk van vol, hoor, het zal allemaal wel.
Dat is ook raar. Maar klagen, en dit soort topics, help dus niet. Ik heb er mijn zakken wel behoorlijk van vol, hoor, het zal allemaal wel.
Ik buig voor niemand. Ik heb een slechte rug.
Te koop: Cort Actionbass , zie advertentie!
Favorieten/bladwijzers