Citaat Oorspronkelijk geplaatst door The Bertman Bekijk bericht
Dat zou best kunnen, maar de discussie is jaren geleden al gevoerd, en er is toen door Gitaarnet besloten om geen avatars te gebruiken. Ik denk niet dat het er nog van gaat komen.
WoW, dat is een goede reden zeg. Iets wat jaren geleden is besloten, is een closed case. Voortschreidend inzicht is verboden hier.....