
Oorspronkelijk geplaatst door
Joost de Ruig
Ik heb niet beweerd uniek te zijn en schrijf: het lijkt wel... Etc.
Ik wil best wennen, maar mag me ook uitspreken als ik iets onkies vind.
Het informatieve, helpende, enthousiaste, trotse deel spreekt mij erg aan. Het BS gedeelte niet.....
Favorieten/bladwijzers