Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Zonno Bekijk bericht
Het leuk, het is wat persoonlijker en je herkent iemand sneller aan zijn avatar.
Precies. En dat persoonlijke nodigt mij ook meer uit om bv ook buiten het forum eens in levende lijve af te spreken. Of op een beurs, in een shop, of concert iemand te herkennen. Ik haal mijn sociale leven zeker niet uit een forum, maar uit contacten op een ander forum (over een andere hobby) heb ik al meerdere leuke kennissen opgedaan.