Ik geef toe: die naamsverandering was ontzettend grappig, maar een beetje onder de gordel. Sorry.
Maar telkens tegen mensen zeggen dat ze anders "lekker kunnen oprotten" is evengoed beneden alle peil. Daar zouden dan ook eens maatregelen tegen genomen kunnen worden.