Dit is inderdaad niet het meeste beleefde forum. Wat mij opvalt is dat iedereen die daar wat van zegt te horen krijgt dat hij er maar aan moet wennen of naar een ander forum moet gaan, wat onzin is. Niemand hoeft ergens aan te wennen en niemand hoeft weg te gaan.






Favorieten/bladwijzers