Welkom op het GitaarNet.
Discussie gesloten
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 105

Threaded View

  1. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Joost de Ruig Bekijk bericht
    J............ niet alleen off topic, maar ook nogal schunnig, erg flauw of totaal ondoorgrondelijk. Kennelijk mag er onder het motto van "ouwe jongens krentebrood" van alles worden gepost ......t....
    Dit is inderdaad niet het meeste beleefde forum. Wat mij opvalt is dat iedereen die daar wat van zegt te horen krijgt dat hij er maar aan moet wennen of naar een ander forum moet gaan, wat onzin is. Niemand hoeft ergens aan te wennen en niemand hoeft weg te gaan.
    Laatst gewijzigd door Zonno; 6 augustus 2015 om 21:57

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top