Als je op zoek gaat naar de 'perfecte toon'... snap ik dat je een Kemper 'niets' vindt.
Vandaag mijn 1e Livegig gedaan met InEar... Geweldig!!!! We spelen covers... van Clean tot vette Rock. Goeie sounds, goeie effecten en een lekkere sound op je oren... InEar is überhaupt al heel anders qua beleving. Ik vind dit een mega verbetering en super handzaam.
Als ik bij elkaar optel voor wat voor bedrag er op mijn conventionele plank lig, t.o.v. een Kemper. Vind ik de 1500,- zeker gerechtvaardigd.
Je moet je wel verdiepen in de unit... het is GEEN plug and play!!!!




Met citaat reageren

Favorieten/bladwijzers