Die opmerking was ook niet persoonlijk naar jou gericht hoor Nobler. Het was meer een algemene opmerking na het doorlezen van dit topic.
Ik vind het gewoon grappig hoevaak je op een forum leest dat het de anderen zijn en dat ze het beter denken te weten over een ander instrument.
En ik ben het ook met je eens dat de drummer in principe het minimumvolume bepaald. Maar zorg dan dat 't ook zo blijft. Heb al vaak zat bij een optreden gezien dat de gitarist dan ineens denkt dat de versterker op 10 moet, omdat het een optreden is. Of als ze ineens oordoppen indoen hun versterker net zo hard willen horen. Dan kan je als drummer niet zoveel meer doen![]()




Met citaat reageren

Favorieten/bladwijzers