Nou, in een bigband pal voor de trompetten of trombones zitten is echt geen pretje qua volume. En een goede bigband kan echt wel knallen hoor. Dat is een kwestie van opvatting en strakke timing. De geluidspieken van een symphonieorkest zijn ook niet mis trouwens.
Maar de mannen van Spinal Tap zijn het met je eens, dan moet je haast wel gelijk hebben





Met citaat reageren

Favorieten/bladwijzers