Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 10 van 13 EersteEerste ... 89101112 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 91 t/m 100 van 126
    Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door macwilliams Bekijk bericht
    Ghehehe, ik zit op het moment niet zoveel op MP dus als je nog een vooraadje neppiephoneys af wilt zul je je slag moeten slaan. Zorg ervoor dat je Geert 1976 weglokt met een echte Gibson die op de bodem van de oceaan heeft gelegen voor €50,- met een adres in oost Duitsland. En sla de glasvezel kabel doormidden zodat midwolda geen internet meer heeft.

Ofzo
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door arjanb01 Bekijk bericht
    Stratjes zijn voor watjes 

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door flitslicht Bekijk bericht
    Interessant. Ik reageerde op iemand die zei dat de fabriek die die Epiphones maakte gewoon doorging nadat het contract met Gibson was afgelopen. Je hebt dan dus dezelfde gitaar, alleen uit een periode dat de fabriek geen contract heeft met Gibson. En jij denkt dat die gitaar dan opeens minder speelt en minder goed klinkt?

Ik dacht dat die opmerking in je sig over de 'Gibson Inlichtingen Dienst' een geintje was, maar je gelooft er echt in of zo? Dit begrijp ik dus echt niet.
    Jij moet lezen, het is niet gezegd dat die gitaren minder zijn of meer zijn, ze worden aangeboden voor het zelfde geld, er wordt dik aan die nep rotzooi verdiend.

Bij een nepper heb je geen garantie niets, terwijl je dit bij een nieuwe uit de shop wel krijgt, daar betaal je ook voor of je het leuk vind of niet.

En Gibsons zijn een compleet ander verhaal, dus geen gelul zoals in je tele topic, ik denk dat je daar ook wel genoeg de les bent gelezen.

EDIT: Al zouden de neppers uit dezelfde fabriek komen, wie zegt dat ze volgens de zelfde specificaties/kwaliteitsniveau gebouwd worden als de Epiphones, dat weet je dus niet, misschien flikkeren ze wel hun oude troep erin.
    Laatst gewijzigd door geert1976; 1 december 2009 om 21:29

Senior Member

Standaard

Waar kun je eigenlijk die nep gibsons en epiphones krijgen? Als die nou net zo goed zijn maar een stuk goedkoper dan de echte, Wie weet, misschien in de toekomst (weet nog wel een leuk projectje)

Senior Member

Standaard

Nog een vraagje, hoe kun je intoneren als je niet bij die schroeven kunt Dat is toch niet te doen tenzij je de snaren eraf haalt, maar dan kan je weer niet fatsoenlijk intoneren..

Met beleid naai je een ezel, al gelukt :P
    Laatst gewijzigd door Schuey; 1 december 2009 om 22:30

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jasper. Bekijk bericht
    Waar kun je eigenlijk die nep gibsons en epiphones krijgen? Als die nou net zo goed zijn maar een stuk goedkoper dan de echte, Wie weet, misschien in de toekomst (weet nog wel een leuk projectje)
    Ohh...ehh...hierzo.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door snaarplukker Bekijk bericht
    Ohh...ehh...hierzo.
    He, doe eens niet!!!

Er is al genoeg van die illegale rotzooi in Nederland dus aanzetten tot crimineel gedrag is niet echt nodig...

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Schuey Bekijk bericht
    Wat info:

Your guitar was made at the
    Qingdao Plant (Epiphone), China
    February 2008
    Production Number: 03236
    Sorry, ik wilde je niet in twijfel brengen met het feit dat je vermoedelijk een nepepi hebt gekocht.
    Maar in een oogopslag zag ik de verschillen met een echte epi zoals ze op de episite staan.

Hier heb je bijvoorbeeld een nepepi die misschien op dezelfde lopende band heeft gelegen als die van jou als ik het serienummer mag geloven.

EE080103230:
    Your guitar was made at the
    Qingdao Plant (Epiphone), China
    January 2008
    Production Number: 03230

Het zou kunnen zijn dat je een legale epi hebt en dat die andere bestemd is voor de Aziatische markt, omdat het inkomen in die landen ook stukken lager is en die muzikanten daar ook op bekende merken willen spelen die ze kunnen betalen.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door geert1976 Bekijk bericht
    Mijn advies: ga als je een deugdelijke Epi wilt, gewoon op zoek naar een oudere Koreaan.
    Of een Japanse Fujigen Epi...
    Hoogachtend,
    Bambufan
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jannest
    die gozert speelt op 2 gitaren en beide klinken ze kut
    heb het vage vermoeden dat het niet aan de gitaren ligt

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HaroldAling Bekijk bericht
    He, doe eens niet!!!

Er is al genoeg van die illegale rotzooi in Nederland dus aanzetten tot crimineel gedrag is niet echt nodig...
    Nou, nu vind ik eigenlijk dat je je wel een beetje aanstelt... Ik zou hem ten eerste echt niet meer als echte epiphone/gibson verkopen. En waarom ben ik dan eigenlijk crimineel bezig?

Standaard

Nou, nu vind ik eigenlijk dat je je wel een beetje aanstelt... Ik zou hem ten eerste echt niet meer als echte epiphone/gibson verkopen. En waarom ben ik dan eigenlijk crimineel bezig?
    Je mag er toch een kopen om het met een echte te vergelijken?

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten