Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 12 van 13 EersteEerste ... 210111213 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 111 t/m 120 van 126

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HaroldAling Bekijk bericht
    He, doe eens niet!!!

Er is al genoeg van die illegale rotzooi in Nederland dus aanzetten tot crimineel gedrag is niet echt nodig...
    Nee, dat is onzin. De enige crimineel is de Chinese fabriek en dat is een zaak voor Gibson, niet voor de kopers. Zolang duidelijk is dat het een imitatie is, is er niets aan de hand.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nielsje
    Ik snap niet waarom al die metalbands altijd doodshoofden gebruiken.
    Ik vind schoonmoeders veel enger.
    www.aardappeleters.net
    www.sleepwalkers.nl
    Te koop:
    Richwood Hollow body, dikke jazzbak.
    Yamaha APX-SPL II, elektro-akoestische gitaar.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Schuey Bekijk bericht
    Niet om het een of ander, maar ik heb net een plaatje van een Xaviere Les Paul opgezocht, en die control pots lijken ook niet goed uitgelijnd :P
    Nee dat klopt wel. Maar dat wist ik ook voor ik het kocht en de prijs is nieuw een kleine € 270,-- met invoer, BTW en verzending uit USA.
    Ik zocht een Les Paul model met mahonie body en setneck en flamed mapple top en die zijn bij epi vanaf een dikke € 600,--. En voor dat geld verwacht ik wel een epi die er uit ziet zoals op de epi site.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door geert1976 Bekijk bericht
    ..., dus geen gelul zoals in je tele topic, ik denk dat je daar ook wel genoeg de les bent gelezen.
    Toch wel grappig hoe verschillende mensen zo'n topic interpreteren Ik zocht rationele argumenten en kreeg vooral emotie terug. Zie ik niet als 'de les lezen'.
    fietsi veni vidi

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bert k Bekijk bericht
    Nee, dat is onzin. De enige crimineel is de Chinese fabriek en dat is een zaak voor Gibson, niet voor de kopers. Zolang duidelijk is dat het een imitatie is, is er niets aan de hand.
    Volgens mij mag je anders echt niet handelen in nep merkwaar en zijn daar ook al meerdere rechtszaken over geweest (A.J. Kwak anyone?).

Los van het feit of je er bij zet of het een imitatie/replica/nep product is, je mag ze gewoon niet importeren en er in handelen.

Maar laten we er vooral geen welles/nietes verhaal van maken!

Senior Member

Standaard

Volgens mij mag je anders echt niet handelen in nep merkwaar en zijn daar ook al meerdere rechtszaken over geweest (A.J. Kwak anyone?).

Los van het feit of je er bij zet of het een imitatie/replica/nep product is, je mag ze gewoon niet importeren en er in handelen.

Maar laten we er vooral geen welles/nietes verhaal van maken!
    Maar ben je aan het handelen dan als je er gewoon eentje koopt?

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jasper. Bekijk bericht
    De verkoper wel. Helen mag toch ook niet?

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jasper. Bekijk bericht
    Nee maar zodra je hem zelf VERkoopt wel.
    Is het helen om een product te kopen wat niet gestolen is dan?

Senior Member

Standaard

Ok, ik heb de snaren vervangen door een setje verse D'Addario's. Mijn probleem van een vals ( 0 2 2) power chord is nu bijna weg, alleen als ik te hard aansla is het nog aanwezig. Iemand die snapt wat ik bedoel en nog weet hoe je dit verder wegkrijgt?

Je hoort het hem zeg maar eerst out of tune zijn en dan kruipt hij weer richting tune. Alleen bij dat laagste powerchord hoor je dat eigelijk, waarschijnlijk omdat je dan de E open speelt. Ik dacht dat het kwam doordat ie een beetje tegen de eerste fret aan kletterde/contact maakte dus heb de trussrod wat holler gezet, logisch?

Ik wil gewoon ook lekker hard aan kunnen slaan zonder dat het vals klinkt, dat moet gewoon kunnen.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Schuey Bekijk bericht
    Ok, ik heb de snaren vervangen door een setje verse D'Addario's. Mijn probleem van een vals ( 0 2 2) power chord is nu bijna weg, alleen als ik te hard aansla is het nog aanwezig. Iemand die snapt wat ik bedoel en nog weet hoe je dit verder wegkrijgt?

Je hoort het hem zeg maar eerst out of tune zijn en dan kruipt hij weer richting tune. Alleen bij dat laagste powerchord hoor je dat eigelijk, waarschijnlijk omdat je dan de E open speelt. Ik dacht dat het kwam doordat ie een beetje tegen de eerste fret aan kletterde/contact maakte dus heb de trussrod wat holler gezet, logisch?

Ik wil gewoon ook lekker hard aan kunnen slaan zonder dat het vals klinkt, dat moet gewoon kunnen.
    Je kan wel hard aanslaan, maar dan moet je de snaren niet helemaal meetrekken. Als je begrijpt wat ik bedoel.
    En het lijkt me ook wel logisch dat het helpt als je wat dichter bij de brug aanslaat.

Standaard

Die eend?! Maakte die ook valse Epiphones?! Dat had ik niet achter hem gezocht...
    Hoogachtend,
    Bambufan
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jannest
    die gozert speelt op 2 gitaren en beide klinken ze kut
    heb het vage vermoeden dat het niet aan de gitaren ligt

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten