Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 13 van 13 EersteEerste ... 3111213
Weergegeven resultaten: 121 t/m 126 van 126
    Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jasper. Bekijk bericht
    Je kan wel hard aanslaan, maar dan moet je de snaren niet helemaal meetrekken. Als je begrijpt wat ik bedoel.
    En het lijkt me ook wel logisch dat het helpt als je wat dichter bij de brug aanslaat.
    Ja dat snap ik ja, maar op mijn andere gitaar had ik daar geen last van dus vandaar dat ik niet denk dat het aan mijn techniek ligt :P

Kan het ook zijn dat het over is als die snaren goed ingespeeld zijn misschien? Want had bij nieuwe snaren op mijn oude ook altijd dat ze kletterden, en na een paar avondjes spelen was dat ook weg.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Schuey Bekijk bericht
    Ok, ik heb de snaren vervangen door een setje verse D'Addario's. Mijn probleem van een vals ( 0 2 2) power chord is nu bijna weg, alleen als ik te hard aansla is het nog aanwezig. Iemand die snapt wat ik bedoel en nog weet hoe je dit verder wegkrijgt?

Je hoort het hem zeg maar eerst out of tune zijn en dan kruipt hij weer richting tune. Alleen bij dat laagste powerchord hoor je dat eigelijk, waarschijnlijk omdat je dan de E open speelt. Ik dacht dat het kwam doordat ie een beetje tegen de eerste fret aan kletterde/contact maakte dus heb de trussrod wat holler gezet, logisch?

Ik wil gewoon ook lekker hard aan kunnen slaan zonder dat het vals klinkt, dat moet gewoon kunnen.

Hoe dicht of ver af staan je elementen van je snaren?

Senior Member

Standaard

Ik wil gewoon ook lekker hard aan kunnen slaan zonder dat het vals klinkt, dat moet gewoon kunnen.
    Ik had dat ook totdat ik er dikkere snaren oplegde... Wat voor snaren liggen er nu op?

Senior Member

Standaard

Het is opgelost met een nieuw setje snaren Fabrieks snaren zaten er nog op :P

Senior Member

Standaard

Ok, ik heb de snaren vervangen door een setje verse D'Addario's.
    Het is opgelost met een nieuw setje snaren Fabrieks snaren zaten er nog op :P
    Zit je ons nu voor te liegen?

Senior Member

Standaard

Nope, nu ze netjes uitgerekt zijn en geïntoneerd heb, heb ik nergens last meer van
    (voor de duidelijkheid, ik had die fabriekssnaren vervangen door D'Addario's)

of ik moet echt als een mongool hakken en proberen de snaren te breken met mijn plectrum..

ben er nog steeds superblij mee, speelt heerlijk
    Laatst gewijzigd door Schuey; 14 december 2009 om 15:18

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten