Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 126

Threaded View

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door flitslicht Bekijk bericht
    Interessant. Ik reageerde op iemand die zei dat de fabriek die die Epiphones maakte gewoon doorging nadat het contract met Gibson was afgelopen. Je hebt dan dus dezelfde gitaar, alleen uit een periode dat de fabriek geen contract heeft met Gibson. En jij denkt dat die gitaar dan opeens minder speelt en minder goed klinkt?

Ik dacht dat die opmerking in je sig over de 'Gibson Inlichtingen Dienst' een geintje was, maar je gelooft er echt in of zo? Dit begrijp ik dus echt niet.
    Jij moet lezen, het is niet gezegd dat die gitaren minder zijn of meer zijn, ze worden aangeboden voor het zelfde geld, er wordt dik aan die nep rotzooi verdiend.

Bij een nepper heb je geen garantie niets, terwijl je dit bij een nieuwe uit de shop wel krijgt, daar betaal je ook voor of je het leuk vind of niet.

En Gibsons zijn een compleet ander verhaal, dus geen gelul zoals in je tele topic, ik denk dat je daar ook wel genoeg de les bent gelezen.

EDIT: Al zouden de neppers uit dezelfde fabriek komen, wie zegt dat ze volgens de zelfde specificaties/kwaliteitsniveau gebouwd worden als de Epiphones, dat weet je dus niet, misschien flikkeren ze wel hun oude troep erin.
    Laatst gewijzigd door geert1976; 1 december 2009 om 22:29

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten