Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 1037

Threaded View

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Han S Bekijk bericht
    Welke band was die 'hoofdact'? Dat mag je gerust eens noemen want dan hebben de andere PA boeren daar ook wat aan. Kunnen ze er rekening mee houden als ze met die gasten moeten werken.

Als het een beginnend bandje betreft dan kan ik het nog zien als onwetendheid en verlegenheid, maar als ze zo ver zijn dat ze in een tent als Manifesto de headliner zijn, dan moeten ze meer ervaring hebben.

En dus is het vrij onbeschoft om je op een dergelijke manier te manifesteren. Ik heb daar gewerkt en ook in het oude Troll, met veel grotere namen en die deden dus wel vriendelijk en normaal tegen je. Het lijken altijd wel de mindere goden die een arrogantie tentoonspreiden waar je van over je nek gaat als je er over nadenkt.
    Dit was niet in Manifesto maar in R17. Jou ook niet onbekend. En het was een Anouk-coverband. Het waren geen pro's maar zeker geen beginners dus ze zouden beter moeten weten. En ik had al zo geen zin gisteravond, en dit maakte de avond er niet beter op. Toen ze klaar waren snel opgeruimd en gierende banden naar huis.
    Laatst gewijzigd door skanky; 21 december 2008 om 12:13 Reden: tiepfaud

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten