Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fusion Bekijk bericht
Wow das best frequent?
In de tijd dat ik optrad verving ik voor ieder optreden mijn snaren. Na één keer optreden waren ze af. Na een flinke repetitie ook. Het was me te duur om nog vaker te wisselen maar na een optreden of repetitie van 2 a 3 uur met flink wat zweet plus veel opdrukken en een harde aanslag zat er geen leven meer in. Bovendien heb ik met verse snaren nooit een gebroken tijdens het spelen, maar met gebruikte wel. Heb wel het idee dat ik vrij agressief zweet heb wat dat betreft. Maar een keer per maand vind ik vrij weinig, hangt er natuurlijk ook vanaf hoe veel je speelt.

@Thiez: je hebt gelijk over die leeftijd hoor. Maar ik voel me toch wel te oud om het hele land door te tuffen in een busje met een stel lui (scheelt ook dat ik niet drink en de rest wel). Vind optreden eigenlijk ook niet zo belangrijk. Ik ben snel overprikkeld en had bij de karaoke band elke keer een halve week nodig om me weer een beetje normaal te gaan voelen. Zou best weer met mensen willen spelen maar merk dat ik er nogal wat voorwaarden en beperkingen aan hang dus denk niet dat dat snel gebeurt.

Verstuurd vanaf mijn ANE-LX1 met Tapatalk