zoiets? https://www.youtube.com/watch?v=e5q3bSvVovY
https://www.youtube.com/watch?v=Tu_lkDZWgL0 (check slow dancin en gravity stuk..)

Ik gebruik op mijn kemper redelijk veel fender style presets van diverse 3rd party profilers (amp factory, m britt, bert meulendijk, tone junkie) allen hebben low gain profiles


Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gitaarmike Bekijk bericht
Ik zit ook te denken aan een kemper. Het zou voor mij een mooie oplossing zijn als we met de band dusdanig zacht spelen dat mijn buizenamp niet echt lekker klinkt en het zou een mooie recording tool zijn.

Wat ik me alleen afvraag of er een echt lekkere clean blues/ fender deluxe reverb sound inzit?
Ik heb dat nog niet gehoord in de demo's dus het zal wel niet.