Citaat Oorspronkelijk geplaatst door groovieguitarguus Bekijk bericht
Veel in dit Topic gaat over een A - B vergelijk.... een Echte Plexi t.o.v. een Kemper... een Echte Boogie t.o.v. Kemper...
Kemperfans: De Kemper klinkt precies zoals een buizenversterker!
Iemand anders: Nou, nee, luister maar.
Kemperfans: Je moet ze ook niet vergelijken. En je hebt wel 100-den net-niet geluiden aan boord!

Wat is het nou?

PS: ik las laatst dat Timo z'n Kemper ook ingeruild heeft voor een klein Revv buizenbakje bij Delain.