Kemperfans: De Kemper klinkt precies zoals een buizenversterker!
Iemand anders: Nou, nee, luister maar.
Kemperfans: Je moet ze ook niet vergelijken. En je hebt wel 100-den net-niet geluiden aan boord!
Wat is het nou?
PS: ik las laatst dat Timo z'n Kemper ook ingeruild heeft voor een klein Revv buizenbakje bij Delain.




Met citaat reageren

Favorieten/bladwijzers