Veel in dit Topic gaat over een A - B vergelijk.... een Echte Plexi t.o.v. een Kemper... een Echte Boogie t.o.v. Kemper...
De Kemper is meer een 'Zwitsers zakmes'... voor Sessiemuzikanten / Coverbandgitaristen... waanzinnig.
Speel je in een Bluesband... blijf lekker je Fender amp met Tubescreamer gebruiken... blijft heerlijk.
Maar met de Kemper (denk 2500,- met remote)... heb je Honderden amps in handbereik (goeie profile... 10,- per sound)... vervolgens een waaaaanzinnige effectunit... Gratis updates als er weer waanzinnige delays gemaakt zijn... tja...
Ik gebruik de Kemper al bijna 5 jaar (In Ear)... blijft een feest... en af en toe met een brullende amp met wat pedalen spelen... ook heerlijk... Maar ik blijf de Kemper TE GEK vinden!!!




Met citaat reageren

Favorieten/bladwijzers