Geloof me, ik heb 15 jaar lang geen enkele behoefte gehad om nog te zoeken naar een andere overdrive, of zelfs andere versterkers. Ik was volmaakt gelukkig met wat ik had. Tot al mijn versterkers (3 stuks) werden gejat en mijn belangrijkste pedaaltjes kapot gingen en ik geen geld meer had om dat spul te repareren. Ik hoop nog steeds op iemand die mijn SHO kloon kan fixen (ik ben geen actieve speurder), maar met die SHO kloon alleen ga ik het ook niet redden. Die is er alleen om het af te maken.
I moest helemaal opnieuw beginnen, maar nu zonder geld. Ik ben Fred Dons onwaarschijnlijk veel dank verschuldigd, omdat hij mij persoonlijk aan twee amps geholpen heeft, zodat ik weer aan de slag kon. Inmiddels is mijn belangrijkste versterker een simpele Vox AC15. Chinees uiteraard. Zeer blij mee, maar het voelt toch een beetje als roeien met de riemen die je niet hebt. Maar ik sta ook niet meer in grote tenten te spelen, dus eigenlijk is die versterker meer dan prima. Ik mag 'm alleen nooit op het volume zetten waarop ie gaat shinen.
Ik red me echter prima. Ik ben niet ontevreden met mijn geluid. Maar itt die periode van 15 jaar is mijn queeste naar het perfecte geluid nog lang niet klaar.
Dit gezegd hebbende....., ik ken mezelf heel goed. En ik weet zeker dat ik voor wat ik nu doe (belangrijke toevoeging!) volmaakt gelukkig zou zijn met 'slechts' de Greer Lightspeed, de Crowther Hot Cake en de Z-Vex Super Hard On.

Met citaat reageren

Favorieten/bladwijzers