Je geeft aan niet alle drie de grote digitale systemen te kunnen testen. Vandaar dat ik zeg; wellicht kan je gebruik maken van de ervaring van andere. De kunst in dan om te bepalen wie je wel of niet ziet als iemand wiens mening enige waarde voor je heeft want het internet barst van mensen die al jaren roepen dat Gibson alleen nog maar kutgitaren maakt zonder er zelf ooit een avst gehad te hebben.
Ik snap ook wel dat Frans zegt dan een Kemper of iets anders mooi spul is als dat z'n kans op een verkoop vergroot. Maar gezien zijn beroep heeft hij wel toegang heeft tot veel producten en hij de keuze heeft gemaakt voor een bepaald systeem zegt wel iets. Daarmee hoor je mij niet zeggen dat iedereen morgen aan de strat moet als Frans aan de strat moet, dat maak je er zelf van
Dat de Kemper nou heel veel beter is gaan klinken door de firmware kan ik niet zeggen. Als jij wat je hebt gehoord van profiles van jouw versterkers (ik neem aan dat je bedoelt dat het een profile was van een versterker die jij ook hebt maar dan niet de jouwe met jouw instellingen) niet goed vind snap ik dat dat jouw mening bepaalt. Ik gebruik zelf een aantal keer in de set twee profiles van een Plexi. Nou dat ik laatst een opname te kijken van een concert van Aerosmith waar Joe Perry op een aantal Marshall's speelde waar volgens mij ook een Plexi tussen stond, en het hele concert in ogenschouw nemend kan ik maar één ding concluderen; wat ben ik blij dat mijn profiles niet op het origineel lijken![]()
Favorieten/bladwijzers