Aan de ene kant snap ik Bax, maar om nu 260 eur te vragen voor een netsnoer dat ze zelf voor 8,95 verkopen is nogal overdreven.
Aan de ene kant snap ik Bax, maar om nu 260 eur te vragen voor een netsnoer dat ze zelf voor 8,95 verkopen is nogal overdreven.
Favorieten/bladwijzers