Citaat Oorspronkelijk geplaatst door The Lo Lands Bekijk bericht
Dat laatste doen ze in principe niet meer. Ik had de één na laatste keer dat ik wat bij Bax besteld had eerst melding gemaakt van een goedkopere prijs elders die toen afgewezen werdt op de andere voorwaarden van die webshop (geen drie jaar garantie bijvoorbeeld) en dus niet op de prijs.
Bij mij werd er niet moeilijk gedaan over voorwaarden (of wellicht hebben ze die gechecked en waren die hetzelfde). Maar goed als dat onderdeel van hun regels omtrent prijs matching zijn, geen probleem toch? Garantie kost ook geld.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door The Lo Lands Bekijk bericht
Dus je betaald bij Bax een hogere prijs voor onder andere hun 60 dagen zicht en 3 jaar garantie. Of dachten we dat het extra service is van Bax ;-)
Als hun prijzen in de gehele linie hoger liggen zou dat zo kunnen zijn. Ik snap niet zo goed waarom je welhaast op een Anti-Bax Crusade lijkt te zijn. Hun aanbod is fantastisch, goede garantie, ze scoren 9.1 op trustpilot aan de hand van 50k reviews, ik vond en vind t een prima winkel met zeer vriendelijk personeel. En leuk dat ze ook een aantal birck en mortar shops hebben.