-
7 november 2018, 00:52
Heb een keer (In mijn 6! Jaar dat ik er bestel) een negatieve ervaring gehad.
Had een keyboard gekocht daar, maar vond het toch niet zo`n fantastisch apparaat dus ik breng'm terug naar de winkel. Was ik vergeten de voeding (Gewoon zo`n 3 polige 220 stekker van een computer) er vergeten bij te doen, wil die kerel 20% van het bedrag aftrekken (Dus een voeding die nog geen 10 euro kost, en waarvan ze er in hun magazijn honderden hebben liggen willen ze 260 euro voor intrekken)
Toen ben ik daar aan die balie behoorlijk boos geworden op dat gastje en'm gevraagd waar hij het lef vandaan haalde, nou het stond in de servicevoorwaarden en bla bla bla.. Vervolgens heb ik gevraagd wat hij er van zou vinden als hij zich in mijn schoenen zou verplaatsen en toen kwam er een stamelde ehhhhhh je krijgt 10 euro minder terug oke?.. Prima
Oh en 1 keer kwam Marco Riedijk raar tegen mij doen. Zat op de Genos te spelen, waanzinnig apparaat, ben een redelijk oke toetsenist dus vond dat ik er wel achter kon kruipen om een beetje te pielen. Werd ik vriendelijk doch dringend verzocht om te stoppen en misschien maar even naar de PSR-E serie te kijken. Gebeurde een paar seconden voordat ik naar een medewerker toe wilde lopen om te vragen over eventuele financing van diezelfde Genos.
Dus ik ga niet meer naar fysieke muziekwinkels toe sindsdien, belachelijk... Zeker dat zo`n demonstrateur als Riedijk dat moet melden..
Regels voor berichten