Ik zou dan ook iedereen van dit forum willen oproepen hem te mailen met vragen over deze gitaar 😂
Ik zou dan ook iedereen van dit forum willen oproepen hem te mailen met vragen over deze gitaar 😂
Zeg, kunnen we niet op zowel zijn website als op MP even een lading aan slechte reviews geven?
Goed idee, Joost 👍
Alhoewel ik die vent ook niet moet zou ik het kinderachtig vinden. Het is toch opgelost?
Nee, nu hij zelfs een stap verder gaat en dezelfde gitaar aanbiedt zonder te melden dat er sprake is van een refin en waarschijnlijk zonder de electronica te hebben gecontroleerd, is er nu sprake van oplichting. Zeker daar hij met 1 van 150 pocht, wat alleen op gaat voor de witte versie.
Het is opgelost voor de topicstarter. Maar als hij nu dezelfde gitaar aanbiedt met een hogere prijs, denk ik dat we als forum een front kunnen vormen om andere mogelijke kopers te waarschuwen voor de praktijken van deze droeftoeter. Hij doet dit bewust namelijk. Triest heel triest.
Dezelfde gitaar aanbieden mag, en voor een hogere prijs mag ook. Wat niet mag, is bewust informatie achterhouden. Wat ook niet mag, is de gitaar aanbieden voor wat het niet is. Wat niet mag is de gitaar aanbieden als een exclusieve 1 van 150 terwijl hij weet dat het 1 van enkele duizenden in sunburst is.
Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat ie het bij de eerste keer ook wel wist. Is niet hard te maken, maar bij een tweede keer weer deze zelfde gitaar op dezelfde wijze aanbieden, kennelijk nog duurder dan daarvoor, dan krijg je wel een bepaald idee over het handelen van deze meneer, ook bij de eerste keer aanbieden. Dat ie ook niet door heeft dat het internet tegenwoordig je mond op mond reclame is, dan ben je echt wel heel erg naïef... Deze man gaat niet heel erg lang in de business zitten. Een keertje Googelen en je komt al op een dergelijk topic als deze en dat is wat veel mensen tegenwoordig toch doen.
Favorieten/bladwijzers