Nee, nu hij zelfs een stap verder gaat en dezelfde gitaar aanbiedt zonder te melden dat er sprake is van een refin en waarschijnlijk zonder de electronica te hebben gecontroleerd, is er nu sprake van oplichting. Zeker daar hij met 1 van 150 pocht, wat alleen op gaat voor de witte versie.





Met citaat reageren

Favorieten/bladwijzers