Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 23 van 58 EersteEerste ... 13212223242533 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 221 t/m 230 van 576
    Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pepe Bekijk bericht
    Voor Aap: Gitaar is goed maar blijkt niet helemaal te zijn wat het zou moeten zijn, meneer stopt zijn oren dicht voor klachten en nu dreigt een ambtelijke gang.
    Korter kan ik het niet maken, wel leuker.
    Thanks. Bijna alles duurder dan ik er voor over zou hebben. Toch had hij laatst een leuke Gibson voor echt een goede prijs (was niets mis mee geloof ik). Maar als ik het zo hoor laat ik het bezoekje wat ik gepland had maar achterwege.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Oranjeaap Bekijk bericht
    Toch had hij laatst een leuke Gibson voor echt een goede prijs (was niets mis mee geloof ik).
    Een kapot horloge staat ook twee keer per dag goed

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Senior Member

Standaard

Niemand moet daar meer komen, lost het probleem zich vanzelf op en is hij binnen een halfjaartje failliet. Muziek zaken kun je makkelijk met z'n allen de nek omdraaien door er gewoon niet meer naartoe te gaan.

Senior Member

Standaard The Guitarfarm in Wanneperveen

@oranjeaap: zeg, ik heb voor deze strat 2 gitaren ingeruild. Toen ik hem de eerste keer na de koop contacteerde vroeg ik hem of we de ruil/koop konden terugdraaien. Zou niet gaan, want de ingeruilde gitaren zouden reeds verkocht zijn geweest.
    Gek, vond ik, want een kwartiertje van te voren stonden ze nog te koop op MP en op zijn site. Toen plots na mijn contact verdwenen ze daar ook...
    Heb je geen zin om eens onopvallend te gaan kijken of ze er niet nog hangen?
    Kris

Senior Member

Standaard The Guitarfarm in Wanneperveen

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Oranjeaap Bekijk bericht
    Toch had hij laatst een leuke Gibson voor echt een goede prijs (was niets mis mee geloof ik).
    Als je de SG standard 2014 bedoelt kan ik je bevestigen dat er niets mis mee was, tenminste als ie er achteraf niet aan gefoeterd heeft...
    Kris

Banned

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Da Vinci Bekijk bericht
    Ik blijf maar zeiken? Jij kan niet eens met één quote komen waar ik überhaupt zeg dat een JEM niks voor TS van overigens een compleet ander topic.

Maargoed, omdat je zelf te lui bent om terug te zoeken, problemen hebt met begrijpend lezen, graag de eikel uithangt en er blijkbaar geen probleem mee hebt structureel onwaarheden te verspreiden zal ik het één keer voor je op een rijtje zetten.

Ik vermoed dat hier de pijn al zit, dus ik ga deze even uitleggen voor je.
    Hier staat niet dat er geen JEMs met vaste brug zijn. Hier staat dat je daar niet veel keuze hebt. Dat baseer ik op het feit dat er naar mijn weten maar één JEM is met vaste brug, nl. de Ibanez Jem7EAFX. En die is alleen in 2009 geproduceerd. Ga die maar eens nieuw vinden en dan ook nog specifiek in Honk Kong...

Het vervolg...

Dat was het wel zo'n beetje...

Dus de grote vraag blijft; waar zeg ik dat de JEM niet geschikt is?
    En, hoezo blijf ik daar over zeuren?
    Als je zelf niet ziet dat je zit te zeiken wat kan ik dan nog zeggen. Je was deze nog vergeten(?).

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Da Vinci Bekijk bericht
    Enig korreltje zout is altijd aan te raden natuurlijk. We zitten hier niet op juristennet.nl. En dan nog.., ook op gitaarnet.nl wordt gewoon een Jem geadviseerd aan iemand die een gitaar met vaste brug zoekt.

Maargoed, TS stelt een vraag en men gaat daarop reageren. Beetje het idee van een forum, zegmaar.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Op een ander topic, dit topic, zit je ook nog door te eikelen over die JEM terwijl dat gezeik toch wel klaar was. Je zit op dit topic ook nog tegen een moderator te schoppen. Of die moderator echt zo bot is als mensen hier zeggen kan ik nog niet beoordelen. Ik durf al wel te zeggen dat jij een irritant ventje bent.
    Milko sluiten.

Senior Member

Standaard

Milko & Da Vinci kunnen beter even pb'en ipv bakkeleijen over een onderwerp dat niets met dit topic te maken heeft.

Senior Member

Standaard

Ik denk dat ze beter hier door gaan, maar t topic breder trekken naar carnivorisme en religie!

Senior Member

Standaard

Dit soort nagelvijltjes gooien tussen die dames doen ze maar vis pb.
    Ik ben veel benieuwder of de ts z'n rechtszaak doorzet.

Senior Member

Standaard

Ben net terug van het justitiehuis hier in Turnhout.

Eerste advies ingewonnen, maar helaas krijg ik daar te horen wat iedereen al kan vermoeden: als de koop in België was gesloten zou ik zeker een goeie zaak hebben. Helaas werd de koop gesloten in NL gesloten en gelden daar andere regeltjes. Dus best aldaar informatie inwinnen.

Volgende stap is mijn afspraak volgende week in de rechtswinkel in Tilburg.

Wordt vervolgd......
    Kris

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten