Niemand moet daar meer komen, lost het probleem zich vanzelf op en is hij binnen een halfjaartje failliet. Muziek zaken kun je makkelijk met z'n allen de nek omdraaien door er gewoon niet meer naartoe te gaan.
@oranjeaap: zeg, ik heb voor deze strat 2 gitaren ingeruild. Toen ik hem de eerste keer na de koop contacteerde vroeg ik hem of we de ruil/koop konden terugdraaien. Zou niet gaan, want de ingeruilde gitaren zouden reeds verkocht zijn geweest.
Gek, vond ik, want een kwartiertje van te voren stonden ze nog te koop op MP en op zijn site. Toen plots na mijn contact verdwenen ze daar ook...
Heb je geen zin om eens onopvallend te gaan kijken of ze er niet nog hangen?
Kris
Als je zelf niet ziet dat je zit te zeiken wat kan ik dan nog zeggen. Je was deze nog vergeten(?).
Op een ander topic, dit topic, zit je ook nog door te eikelen over die JEM terwijl dat gezeik toch wel klaar was. Je zit op dit topic ook nog tegen een moderator te schoppen. Of die moderator echt zo bot is als mensen hier zeggen kan ik nog niet beoordelen. Ik durf al wel te zeggen dat jij een irritant ventje bent.
Milko sluiten.
Milko & Da Vinci kunnen beter even pb'en ipv bakkeleijen over een onderwerp dat niets met dit topic te maken heeft.
Ik denk dat ze beter hier door gaan, maar t topic breder trekken naar carnivorisme en religie!
![]()
Dit soort nagelvijltjes gooien tussen die dames doen ze maar vis pb.
Ik ben veel benieuwder of de ts z'n rechtszaak doorzet.
Ben net terug van het justitiehuis hier in Turnhout.
Eerste advies ingewonnen, maar helaas krijg ik daar te horen wat iedereen al kan vermoeden: als de koop in België was gesloten zou ik zeker een goeie zaak hebben. Helaas werd de koop gesloten in NL gesloten en gelden daar andere regeltjes. Dus best aldaar informatie inwinnen.
Volgende stap is mijn afspraak volgende week in de rechtswinkel in Tilburg.
Wordt vervolgd......
Kris
Favorieten/bladwijzers