Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 22 van 58 EersteEerste ... 12202122232432 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 211 t/m 220 van 576
    Senior Member

Standaard

Voor Aap: Gitaar is goed maar blijkt niet helemaal te zijn wat het zou moeten zijn, meneer stopt zijn oren dicht voor klachten en nu dreigt een ambtelijke gang.
    Korter kan ik het niet maken, wel leuker.

Senior Member

Standaard

En mocht je nu wel besluiten om zijn tuinhuis in de fik te zetten ofzo; de kunst is daarmee niet te dreigen, het maar gewoon te doen, en daarna achter je te laten.

Senior Member

Standaard

Sja, jij schiet er niks mee op en hij weet niet dat jij het bent dus wat zou het.
    Ik zou, als ik me genaaid voel gewoon teruggaan en stampei maken, liefst in een volle zaak. Maar ten alle tijde volhouden dat "wij" er wel uitkomen dus volgende week kom je weer langs.
    Maar dat is ook niet voor iedereen natuurijk.

Senior Member

Standaard The Guitarfarm in Wanneperveen

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Oranjeaap Bekijk bericht
    Kom er net achter dat ik op 10 minuten fietsen van deze "kerel" woon.

Kan iemand een TL;DR over deze meneer en zijn winkel geven? Ik heb helaas geen tijd om 20 paginas te lezen. Zie de laatste tijd wel eens coole gitaren voorbij komen op MP
    Het gaat om een Fender 60th anniversary strat diamond edition in een unieke kleur waarvan er maar 150 gemaakt zijn.
    Thuisgekomen het ding uit elkaar geschroefd om eens goed onder handen te nemen, blijkt het te gaan om een herspoten body en een slagplaat met load uit een goedkope serie. Werd ondertussen bevestigd door Fender zelf.
    Waarde zakt in mijn ogen zo'n 400 à 500€.
    Omdat ik veel te braaf ben en het om een ruil ging met opleg van 175€ stelde ik mij eerst al tevreden met teruggave van de 175€ zodat ik er andere pups in kon zetten.
    Des te langer ik erover denk, en des te meer berichten er over en weer gaan, des te meer vastberaden ik ben om de koop ongedaan te laten maken.
    In't heel kort: De verkoper heeft mij dus bedrogen en is niet geneigd dit op te lossen, integendeel, hij schoffeert me dan nog een beetje ook...

Waarschuwing: de leuke gitaren die hij heeft zijn niet wat ze lijken te zijn! De man is niet vies van bedrog!

Edit: ik ben ook blijkbaar niet de enige die er iets mee aan de hand had.
    Kris

Senior Member

Standaard

Ach.
    Zijn advertising opzich doet mij altijd vreemd aan.
    Maar dat is niet illegaal.
    Ding is wel dat al zijn gitaren kennelijk heel bijzonder zijn.
    Zo worden ze aangeprezen.
    Commericieel talent ofzo.
    Bij mij gaan daarbij in beginsel al alle alarmbellen af.
    Hoe meer iemand loopt te neuzelen over hoe speciaal iets is, hoe minder trek ik erin krijg.
    Ik laat mezelf niet graag overtuigen, ik weet wat ik wil, en ik weet welke prijs ik ervoor wil betalen, max.
    Moet ik bij zeggen, dat ik het type sukkel ben dat nog best eens een klein beetje teveel betaalt eigenlijk.
    Gewoon omdat het me niet kan schelen, wanneer ik iets wil hebben.
    Keerzijde is dus dat een irritante verkoper voor mij voldoende is om de boel af te blazen, en die guitarfarm adds ademen gewoon irritatie uit, enkel irritatie (lees: koop mij maar niet !!)
    En ik zie allerlei gitaren die ik vroegah in winkels zag hangen, aan de straatstenen niet te slijten voor jaren (Gibson U2 bv) voor prijzen soms tot tegen 3* wat mijn gut sense vertelt dat ze waard zijn.
    Maar dat alles is nog geen oplichting.

Senior Member

Standaard

Heb ik op de markt ook.
    Vind ik de gozer irritant, en zijn buurman heeft rood fruit 0.50 euro p/100 gram duurder, maar maakt op mij een sympathieke indruk ?
    Gaat ik wel ff naar de buurman.
    Weinig zakelijk in dezen.

Senior Member

Standaard

Jouw gut feelin' was ook right, je hebt je laten afleiden door haast, plannen, en gezeur over een koffer enzo.

Senior Member

Standaard

In Apeldoorn staan ook alleen maar speciale auto's te koop en ik gok dat die Frans een beetje dat type handelaar is.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tupelo Bekijk bericht
    Heb ik op de markt ook.
    Vind ik de gozer irritant, en zijn buurman heeft rood fruit 0.50 euro p/100 gram duurder, maar maakt op mij een sympathieke indruk ?
    Gaat ik wel ff naar de buurman.
    Weinig zakelijk in dezen.
    Vind ik heel normaal hoor, als ik ergens tevreden klant ben, dan kijk ik verder dan de prijs alleen.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tupelo Bekijk bericht
    Jouw gut feelin' was ook right, je hebt je laten afleiden door haast, plannen, en gezeur over een koffer enzo.
    Ik vrees dat je daar volkomen gelijk hebt... 😞
    Kris

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten