Passie? Da's behoorlijk overrated.
Handel vinnik niet veel mee mis. En ik gun een ander graag een boterham.
Maar zowel de wet als de opvattingen over netjes je zaak runnen, stellen centraal dat je je allebei senang/helemaal OK voelt bij de deal.
En daaraan lijkt het nu een bladzijde of 24 te schorten. Of overdrijf ik?
Vriendelijke groet, Gus
Sorry Tuup
Geen barst aan gedaan? Weet je wel zeker dat hij er niks goeds vanaf heeft gehaald om te vervangen door mindere kwaliteitsonderdelen? 🙈
Ik heb zo bv gezien dat de gibson sg die ik heb ingeleverd met grover tuners erop en de originele min-e-tune erbij netjes herwerkt werd. Eens op de site te koop waren de grovers er af en stonden er gibson tuners op.
Op zich niks mis mee, maar het wijst er wel weer op dat ie elke cent weet te vinden!
De jovialiteit keert snel wanneer je iets aan de hand hebt. Dat kan ik je ook wel vertellen!
Laatst gewijzigd door Stoffel43; 1 december 2016 om 23:36
Kris
Is hier vlakbij, ff de pont over, twee keer gas geven, de brug over en weer twee keer gas geven en dan ben ik er.
Reed er vorige week langs en zag een groot spandoek: The Guitarfarm.
Wat leuk, maar eens een keer bij langs dacht ik. En dan lees ik nu dit topic. Tamelijk hilarisch.
Maar, ik ga sowieso wel een keer kijken. Toch benieuwd.
Lösse eindties!
https://www.facebook.com/losseeindties
Kogelvrij vest mee en doorgeladen pistool niet vergeten. Deze boef moet je strak aanpakken😂
Maar nee, da's niet nodig hoor. Zolang je nog niks gekocht hebt krijg je nog een lekker bakje koffie! 😜
Trouwens, hij heeft zelf een geweer in z'n keukentje staan. We hebben er nog om gelachen: "Dat is zeker voor vervelende klanten??" Wie dacht toen dat ik er zelf zo ééntje zou zijn?
Kris
Al dat juridische gezeik. Als iemand zich belazerd voelt door een verkoper gewoon zijn vrouw versieren. Even lekker van bil gaan en de vrijpartij opnemen. Daarna de opname naar hem opsturen.
Milko sluiten.
Weet jij veel of hij een vrouw heeft ?
Voor je het weet sta je voor de opgave zijn vent een beurt te geven, en waar sta je dan ?
Daar heb je zeker een punt Tupelo. Daar had ik niet aan gedacht.
Milko sluiten.
Favorieten/bladwijzers