Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 24 van 58 EersteEerste ... 14222324252634 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 231 t/m 240 van 576
    Senior Member

Standaard

Succes man!
    Ik zie trouwens voor bijna 5k een cunetto strat bij hem staan. Zou hij daarmee gerommeld hebben?
    Zou wel hilarisch zijn als er highway one elektronica inzit 😂

Senior Member

Standaard

Arjan, hij heeft verschillende cunetto's en andere gitaren van 3k en meer hangen en staan in z'n woonst. Of die origineel zijn, daar spreek ik me niet over uit, maar wel grappig vind ik dat zijn labrador tussen deze soms bijna letterlijk gestapelde pareltjes rondloopt met wapperende staart. Toen ik bij hem was liep ie tot 3x toe tegen een gitaar aan waarbij ik telkens zelf m'n hart vast hield.
    Alsof het 'm zelfs niet kon schelen als er zo'n ding tegen de vlakte zou knallen.
    Kris

Senior Member

Standaard

Wat een hilarische winkel. Filmpje op YouTube zetten en ik pis in m'n broek van het lachen.
    Ikvraag mij af waar hij z'n gitaren inkoopt. Als wederverkoper zou ik zo'n gast verbieden zulke gitaren te verhandelen.

Senior Member

Standaard The Guitarfarm in Wanneperveen

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door arjanb01 Bekijk bericht
    Wat een hilarische winkel. Filmpje op YouTube zetten en ik pis in m'n broek van het lachen.
    Ikvraag mij af waar hij z'n gitaren inkoopt. Als wederverkoper zou ik zo'n gast verbieden zulke gitaren te verhandelen.

Da's een goeie vraag....
    Daarbij, winkel is veel gezegd. Je hebt meer het idee dat je door z'n overvol gestouwde living loopt.
    Laatst gewijzigd door Stoffel43; 30 november 2016 om 19:31
    Kris

Standaard

Ook ik ben van 't voorjaar bij de Guitarfarm geweest en mij vielen meteen 5 dingen op: dikke Tesla voor de deur (100k), extreem shabby en onprofessioneel, overdreven joviaal (why, tell me why? Gedraag je toch naturel), totaal geen verstand van datgene waarmee hij bezig is en goede koffie. Uiteindelijk ben ik er ca. € 200,- op vooruit gegaan (verkoop van mijn ocassion, gitaar werd zeer mooi gevonden...). Grappig detail: ik wees hem bij de deal op de minpuntjes v. mijn gitaar, hij zou die verhelpen en wie schetst mijn verbazing (foto's MP): geen barst aan gedaan. Ik heb zelf 20 jaar in de muziekbusiness gezeten en ik kan je vertellen dat de onwetendheid v.d. gemiddelde klant maximaal te gelde wordt gemaakt. Gaat trouwens op voor elke branche, dus menschen let op uwen zaak!

Senior Member

Standaard

Die tesla zegt niks, die kan geleast zijn. Joviaal is niks mis mee, zolang hij zakelijk netjes is en daar schort het bij hem aan.
    Hij is gewoon een ordinaire handelaar, die probeert zoveel mogelijk gitaren te verkopen. Wel hilarisch zijn de jubelende recensies over z'n zaak op z'n website. Die kunnen gewoon niet van klanten komen.
    Ik zal er in ieder geval nooit een stop over die drempel zetten.

Senior Member

Standaard

Dat overdreven joviale is dus, net als die 'goeie recensies', een rookgordijn. Een verkooptrucje om de aandacht af te leiden van hetgeen verkocht wordt. Als je goeie handel hebt en eerlijk bent, hoef je niet zo ontzettend je best te doen om vriendelijk over te komen. Ben je dat wel, heb je blijkbaar iets te compenseren. Natuurlijk moet je als handelaar vriendelijk zijn, maar je voelt wel aan of het echt is of niet.
    Laatst gewijzigd door Kim Wilson; 1 december 2016 om 14:02
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers Bekijk bericht
    Wat Kim zegt

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door arjanb01 Bekijk bericht
    Die tesla zegt niks, die kan geleast zijn. Joviaal is niks mis mee, zolang hij zakelijk netjes is en daar schort het bij hem aan.
    Nope, Tesla eigendom (trots) en die nwe. Tesla ook al besteld. Naspeuring Kamer van Koophandel: geliëerd aan veel bedrijven en bedrijfjes (vastgoed, Bo-El, groothandel muziekinstrumenten), was/is kok van beroep en heeft voor elektromonteur geleerd. Boeiend allemaal, niet dan...?

Senior Member

Standaard

Dan weet je in ieder geval 1 ding zeker, passie voor datgene wat hij doet heeft hij niet. Hij handelt in alles wat los en vast zit en wat geld oplevert. Tsja....

Senior Member

Standaard

Wat de Tesla betreft.
    Recent voor een redelijk rijke Griekse familie gewerkt.
    Niet alles koosjer, maar daaraan kan ik niets doen.
    Anyhoe.
    Lui zaten regelmatig in Griekenland.
    Daarover mocht ik niets zeggen tegen de gasten, die zouden jaloers kunnen zijn.
    Dus zat men in Griekenland, dan was men ziek, begrijp je ?
    Wagenpark ?
    Zo verspreid over verschillende familieleden (ook met rijbewijs issues en schulden te maken -want de één is rijk, de ander is arm, de één heeft geen centen hier, wel daar, en andersom).
    Gloednieuwe Golf, Gloednieuwe BMW5 serie, Opel OPC nog wat, maar hoe verschijnt men bij het restaurant op een werkdag ?
    In een oude Opel Zafira, Fiat Multipla of Corsa, want de gasten willen niet zien dat je er goed van vreet.
    Ik heb dat een beetje weggehoond.
    Zij een geintje maken met mij, ik met hen.
    Blijkt dat ze gelijk hebben gehad.
    Tesla's voor de deur zijn not done.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten