Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 25 van 58 EersteEerste ... 15232425262735 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 241 t/m 250 van 576
    Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door arjanb01 Bekijk bericht
    Dan weet je in ieder geval 1 ding zeker, passie voor datgene wat hij doet heeft hij niet. Hij handelt in alles wat los en vast zit en wat geld oplevert. Tsja....
    Moahhh niets mis met een ouwerwetsche koppenteller (mag dat wel), 't is kennelijk gewoon een kloothommel, dat staat los van de handel opzich, vind ik.

Standaard

Passie? Da's behoorlijk overrated.
    Handel vinnik niet veel mee mis. En ik gun een ander graag een boterham.
    Maar zowel de wet als de opvattingen over netjes je zaak runnen, stellen centraal dat je je allebei senang/helemaal OK voelt bij de deal.

En daaraan lijkt het nu een bladzijde of 24 te schorten. Of overdrijf ik?
    Vriendelijke groet, Gus

Sorry Tuup

Senior Member

Standaard The Guitarfarm in Wanneperveen

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pluksnaar Bekijk bericht
    Uiteindelijk ben ik er ca. € 200,- op vooruit gegaan (verkoop van mijn ocassion, gitaar werd zeer mooi gevonden...). Grappig detail: ik wees hem bij de deal op de minpuntjes v. mijn gitaar, hij zou die verhelpen en wie schetst mijn verbazing (foto's MP): geen barst aan gedaan. Ik heb zelf 20 jaar in de muziekbusiness gezeten en ik kan je vertellen dat de onwetendheid v.d. gemiddelde klant maximaal te gelde wordt gemaakt.
    Geen barst aan gedaan? Weet je wel zeker dat hij er niks goeds vanaf heeft gehaald om te vervangen door mindere kwaliteitsonderdelen? 🙈

Ik heb zo bv gezien dat de gibson sg die ik heb ingeleverd met grover tuners erop en de originele min-e-tune erbij netjes herwerkt werd. Eens op de site te koop waren de grovers er af en stonden er gibson tuners op.
    Op zich niks mis mee, maar het wijst er wel weer op dat ie elke cent weet te vinden!

De jovialiteit keert snel wanneer je iets aan de hand hebt. Dat kan ik je ook wel vertellen!
    Laatst gewijzigd door Stoffel43; 1 december 2016 om 23:36
    Kris

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Duhsjaak Bekijk bericht
    Handel vinnik niet veel mee mis. En ik gun een ander graag een boterham.
    Maar zowel de wet als de opvattingen over netjes je zaak runnen, stellen centraal dat je je allebei senang/helemaal OK voelt bij de deal.

En daaraan lijkt het nu een bladzijde of 24 te schorten. Of overdrijf ik?
    Nee, Gus, je drijft helemaal niet over!

En wat die boterham betreft, die heb ik hem al gegund hoor. Ook zonder dat ie me in de zeik heeft gezet.
    Kris

Standaard

Is hier vlakbij, ff de pont over, twee keer gas geven, de brug over en weer twee keer gas geven en dan ben ik er.
    Reed er vorige week langs en zag een groot spandoek: The Guitarfarm.
    Wat leuk, maar eens een keer bij langs dacht ik. En dan lees ik nu dit topic. Tamelijk hilarisch.
    Maar, ik ga sowieso wel een keer kijken. Toch benieuwd.

Senior Member

Standaard

Kogelvrij vest mee en doorgeladen pistool niet vergeten. Deze boef moet je strak aanpakken😂

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door arjanb01 Bekijk bericht
    Kogelvrij vest mee en doorgeladen pistool niet vergeten. Deze boef moet je strak aanpakken😂
    Maar nee, da's niet nodig hoor. Zolang je nog niks gekocht hebt krijg je nog een lekker bakje koffie! 😜
    Trouwens, hij heeft zelf een geweer in z'n keukentje staan. We hebben er nog om gelachen: "Dat is zeker voor vervelende klanten??" Wie dacht toen dat ik er zelf zo ééntje zou zijn?
    Kris

Banned

Standaard

Al dat juridische gezeik. Als iemand zich belazerd voelt door een verkoper gewoon zijn vrouw versieren. Even lekker van bil gaan en de vrijpartij opnemen. Daarna de opname naar hem opsturen.

Milko sluiten.

Senior Member

Standaard

Weet jij veel of hij een vrouw heeft ?
    Voor je het weet sta je voor de opgave zijn vent een beurt te geven, en waar sta je dan ?

Banned

Standaard

Daar heb je zeker een punt Tupelo. Daar had ik niet aan gedacht.

Milko sluiten.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten