Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brad Bekijk bericht
Jammer dat je er zo over denkt Han , die post van gisteren heb ik vrijwel gelijk veranderd omdat ik zoals ik al heb uitgelegd naar mijn mening op een leuker idee was gekomen . Ik weet niet of je dat kan checken maar er zat nauwelijks 15 seconden tussen

Ook wil ik nog weleens later iets in een post veranderen omdat ik vond dat ik dat op een beter manier kon zeggen

Nooit heb ik bewust een post verwijderd om iemand er in te luizen , dat word mij in de schoenen geschoven door mensen die mij niet mogen
Je weet toch wel dat ik niet te beroerd ben met open vizier te strijden en mensen snedig van repliek te dienen

Ik heb er echter voor gekozen dat niet meer te doen en mij voornamelijk te concentreren op de mensen waarmee ik wel aardig door een deur kan
Volgens mij zat daar echt geen 15 seconden tussen, maar meerdere reacties. Als de mods kunnen zien dat er 15 seconden tussen zat, dan bied ik bij deze mijn oprechte excuses aan en ben ik te vroeg uit mijn slof geschoten. Toch vrees ik dat het weer hetzelfde zal zijn als het Portugese kortverhaal.