Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brad Bekijk bericht
Nee geen dolletje , ik heb dat sinds gisteren besloten en dat bericht naar Joost was echt zo grof nog niet , niet grover dan wat aan mij is gezegd op het forum

Ik heb die berichten overigens allemaal bewaard bij mijn verzonden items voor het geval dat
Nu maak je mij pas echt boos. Ik heb je al minstens 5x uitgenodigd mij één citaat van mij te laten zien waarin ik jou uitscheld of krachttermen gebruik. Daar maak je geen gebruik van, simpelweg omdat ik nog nooit 1 GN'er heb uitgescholden, dus ook jou niet.

En jij meent het recht te hebben mij te mogen uitschelden met woorden die naar jouw mening nogal meevallen omdat anderen, niet zijnde ik, die ook naar jou gebruiken?

Ik hou mij maar weer eens in, ik gun je geen citaat van mijn kant.