[QUOTE=Han S;3256393
Hij wist voortdurend posts of verandert ze. Dat doet hij bijna voortdurend en dan gaat het niet om een taalfoutje dat gecorrigeerd wordt. Hij doet dat met een doel en dat doel bevalt me van geen kant en dat noem ik achterbaksheid.
[/QUOTE]
Han, volgens mij is het gewoon een instelling die de Big Kahuna kan aanklikken waarbij posts, na een reactie niet meer aangepast kunnen worden.
Toch? Zou ideaal zijn. Volgens mij was het ook zo, voor de grote crash en de update.




Met citaat reageren

Favorieten/bladwijzers