Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mitch Bekijk bericht
Brum, ik zei al eerder: wat wil je? Moet ik 'm bannen? Hij kan irritant gevonden worden door veel mensen, maar dat is geen reden voor een ban. Ik hoopte dat ik niet hoef voor te kauwen dat er vanuit het mod team écht wel eens wat achter de schermen gezegd is tegen het mikpunt, maar blijkbaar moet het letterlijk worden uitgesproken. Nou, bij deze. Maar zoals je zelf ook al weet heeft dat weinig effect. Vind je het dan nog steeds raar dat we als mod team vragen aan een groep forumleden die zich er vaak mee bezig houden, om die bezigheden te staken? Krijgt die groep dan 'de schuld'? Zijn wij dan blind voor de kwade genius? Neen.
Driewerf.
Het aantal mensen dat mij irritant vind is ook sterk afgenomen Mitch . Het zal ook jou wel opgevallen zijn dat mensen waarmee ik vroeger nog weleens in de clinch lag nu normaal op mij reageren

Ook zie je dat steeds meer mensen bereid zijn wat neutraler en objectiever naar de zaken te kijken wat ik erg kan waarderen

Hoe dan ook er zijn aardig wat mensen wiens posts ik erg graag lees en waarmee ik een zekere verbondenheid voel . Genoeg reden voor mij om hier nog te komen