Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brum Bekijk bericht
Een suggestie. Je kunt bij je aangepaste post onderin een bericht bijzetten waarom e.e.a. aangepast is. Is het misschien een idee om dat te verplichten? Mocht er gezeik van komen, zouden moderators wat makkelijker kunnen beoordelen of het kwats is, of niet.
Of net als bij Facebook dat je ziet dat ie bewerkt is, maar dat je wel ff de oude versie kan openklikken. Spelfouten verbeteren is niets waar je je voor zou moeten schamen.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pimmetje Bekijk bericht
Status is ook een prikkel. Zo is de bullshit geboren .