Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tabula Rasa Bekijk bericht
Han, volgens mij is het gewoon een instelling die de Big Kahuna kan aanklikken waarbij posts, na een reactie niet meer aangepast kunnen worden.

Toch? Zou ideaal zijn. Volgens mij was het ook zo, voor de grote crash en de update.
Ik vind het soms wel handig, bijvoorbeeld bij het invoegen van een linkje of afbeelding die niet blijkt te werken. Of je ziet ineens een spelfoutje of een kromme zin ofzo.... Daar is de functie voor bedoelt en dat werkt prima. Dat één iemand er steeds misbruik van maakt, tja, dat zegt iets over hem en dat nemen we dan maar ter kennisgeving aan. Als het 't hele gedoe zou oplossen zou het wat anders zijn, maar herschreven posts zijn slechts een klein deel naar mijn idee.

Edit;
hier ook een toevoeging: Crosspost