-
29 augustus 2015, 23:19
#6
1 en 3 of 2 en 4 is ook mogelijk... gaat erom, dat er per kant van de uitgangstrafo een buis eruitgehaald wordt
let wel op, dat de spanningen niet te hoog op gaan lopen, met name de gloeispanning... een paartje EL34's trekt zo'n 3 ampere, dus dat wil wel eens schelen, als die eruitgetrokken wordt
ben er zelf niet zo'n fan van... het verschil is er, maar in mijn optiek juist nadelig, ik draai dan liever de master wat naar beneden
Regels voor berichten
- Je mag geen nieuwe discussies starten
- Je mag niet reageren op berichten
- Je mag geen bijlagen versturen
- Je mag niet je berichten bewerken
-
Forum Rules
Favorieten/bladwijzers