Er nog niet bij stilgestaan dat er mensen, waaronder ik, zijn die er helemaal geen boodschap aan hebben om herkend te worden op straat, of die onder hun echte naam traceerbaar zijn ("what happens on the internet, stays on the internet. Forever")? Wat ik hier doe & zeg doe ik hier, en wat ik daarbuiten doe, daar heeft niemand hier omstaans naar.
Enneh, op faescesbroek heb jij je strat als profielfoto en verder absoluut nul informatie... Erg uitnodigend, hoe kan ik je nu herkennen als ik je tegenkom op straat. Ik zou zo graag eens afspreken. (iets met "practice what you preach")






Favorieten/bladwijzers