Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 210 van 410 EersteEerste ... 110160200208209210211212220260310 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 2.091 t/m 2.100 van 4093

Standaard

Doe mij maar Lake Placid Blue. Alsof je de koning van de botsauto's bent. Niemand die je tegenhoudt. Ik zie me er het meubilair alsnog niet in verven. Dan staat het te dreunen als monstertruck op een dorpsfeest.

Senior Member
    stadje aan een rivier en tussen de fruittelers

Standaard

nog nooit een mandoline in m'n hadden gehad maar gezien de toenemende populariteit van die dingen die vroeger alleen maar in handen van Kilima Hawaians en Jo met de Banjo en Mien met de mandoline zaten.......... zou ik me met deze waarschijnlijk in m'n broek piesen van het lachen....
    http://www.instrumentsonline.nl/Webw...rant-rood.html
    een aap die wel bananen eet speelt vals

Senior Member

Standaard

Na een pauze van ongeveer 3 jaar is het verlanglijstje snel gevuld.
    Ik heb een aantal beginnersgitaren, tokai ed, staan en die worden binnenkort omgeruild voor een Fender hot rod deluxe. Deze heb ik jaren geleden ook gehad en beviel me uitstekend, waarom ik die ooit verkocht heb begrijp ik niet. Daarnaast word het spaarpotje gevuld voor een Gibson es335. Een 2e Gibson les paul zal er ook snel komen.
    Laatst gewijzigd door marco v; 10 mei 2015 om 10:37
    Can't have to many Tele's

Senior Member

Standaard

Opeens, zomaar.... GAS voor een Strat en dan ga je even rondkijken en zie je dit. Die grote kop, de kleur. Heerlijk

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door joh@ndederde Bekijk bericht
    Opeens, zomaar.... GAS voor een Strat en dan ga je even rondkijken en zie je dit. Die grote kop, de kleur. Heerlijk

Ik vind zo'n seventies kop niet lekker matchen met jaren vijftig pasteltinten als Surf Green, Daphne en Sonic Blue. Olympic White en Sunburst weer wel.
    Het is opvallend hoeveel recidivisten zich als herintreders op de plaats delict melden.

Senior Member
    Blog Entries
    1
    Dit bericht ter lering en vermaak is tot u gebracht met 97% gerecycleerde elektronen.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kim Wilson Bekijk bericht
    Het orakel heeft gesproken, dit topic kan dicht.

Senior Member

Standaard

Fijn ampje inderdaad. Die Ross Distortion klinkt ook goed!

Senior Member

Standaard

Ik heb al lang geen tijd/zin meer gehad in het kopen van gitaarspul, maar werd niet zo lang geleden toch weer gegrepen door een pedaal, wat al eerder mijn aandacht had getrokken:

En ik heb gezondigd, kon er eentje voor een leuk prijsje op de kop tikken.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brum Bekijk bericht
    Ik heb al lang geen tijd/zin meer gehad in het kopen van gitaarspul, maar werd niet zo lang geleden toch weer gegrepen door een pedaal, wat al eerder mijn aandacht had getrokken:

En ik heb gezondigd, kon er eentje voor een leuk prijsje op de kop tikken.
    Ik heb er ook nog 1 thuis liggen ... uiteindelijk nooit gebruikt omdat ik wegviel in de mix.

Senior Member

Standaard

Ik zie wel wat het ding doet in de band. Als het niet werkt, ook geen probleem. Ik wil sowieso nog een leuk distortion pedaal voor thuis, omdat ik geen zin heb om elke keer weer m'n pedalenplank mee te sjouwen naar huis. Het wordt deze, of de combi Hardwire SC-2 - Maxon OD808, voor mijn 2203. Voor de 2210 gebruik ik sowieso geen distortion, alleen een tubescreamer.

Werkt dit pedaal ook goed op een licht oversturende versterker? Op de 2203 gebruik ik namelijk wel de high sensitivity input en de pre-amp op ongeveer standje vier. Meer oversturing dan clean zeg maar.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten