Misschien klinkt 't ding wel zó goed alsof er een engeltje in je oren piest!
Misschien klinkt 't ding wel zó goed alsof er een engeltje in je oren piest!
Het licht aan het eind van de tunnel kan ook Donald Trump met een lamp zijn.
Misschien heb ik wel GAS voor de binnenkort uit te komen ENGL Metal Master head.
Het licht aan het eind van de tunnel kan ook Donald Trump met een lamp zijn.
De ouwe strat van Steve Holland (Molly Hatchet) ... (nee hoor, geintje)
http://www.ebay.com/itm/1963-ORIG-FE...item51a486fba2
Ik heb 'm nu bij twee repetities gebruikt en hij gaat weer van de plank waarschijnlijk. Van een dip in de mids had ik geen last, waarschijnlijk omdat ik er een tubescreamer voor heb staan. Een slecht pedaal vind ik het ook niet en ik ga 'm zeker ook voor thuis gebruiken, maar hij is zo netjes... Er zit een soort compressie in die ik minder fijn vind, trekt alles zo netjes glad. Voor thuisgebruik is dat wel fijn zelfs, maar in de band wil ik wat meer dynamiek in m'n geluid en dus komt de Hardwire sc-2 weer terug op het bordje. Tot nu toe voor mij nog steeds het beste Marshall-achtige pedaaltje. Werkt ook veel beter op een toch al wat oversturende versterker. Volgende projectje: KT77's in de 2203.![]()
Een vriend postte een Axcess op Facebook, vermoedelijk omdat ie het niet mooi vind dat er een Floyd Rose op zit, en op zich heeft ie een punt, ik zou hem ook liever zonder hebben denk ik, maar het is wel een erg mooie gitaar vind ik, met name de Viceroy Brown uitvoering:
Het "Axcess neck profile" lijkt me ook prima, en dat ie ook nog 's een piezo systeem aan boord heeft is helemaal top!
Een zeer innovatieve gitaar, zeker voor Gibson begrippen.
Enige echte minpuntje (misschien) zijn de pick-ups, zou toch liever classic 57'ers erin willen zien denk ik.
Best wel GAS voor deze gitaar, maar $4600,- is me net iets te gortig...
(op de Gibson site staat dat ie $5500,- moet kosten)
Zo'n online virtual guitar builder tool is toch altijd fun ;-)
Natuurlijk krijg je dan GAS ...
Als er hier een bouwer is die dit als uitdaging ziet ;-)
Laat je maar gaan....
Deze ken ik volgens mij nog niet, maar ook dán, geef er aub een linkje bij, want ik vermaak me altijd kostelijk met dit soort sites. Dus als je meerdere links hebt (jaaaaaa, ik wéét dat ik er al 20 keer eerder naar gevraagd heb), geef ze maar hier. Fijn, dank u.![]()
Www.frankmontag.com
Have fun![]()
Dank. Gaat lukken.![]()
Favorieten/bladwijzers