Doe mij maar Lake Placid Blue. Alsof je de koning van de botsauto's bent. Niemand die je tegenhoudt. Ik zie me er het meubilair alsnog niet in verven. Dan staat het te dreunen als monstertruck op een dorpsfeest.
Doe mij maar Lake Placid Blue. Alsof je de koning van de botsauto's bent. Niemand die je tegenhoudt. Ik zie me er het meubilair alsnog niet in verven. Dan staat het te dreunen als monstertruck op een dorpsfeest.
nog nooit een mandoline in m'n hadden gehad maar gezien de toenemende populariteit van die dingen die vroeger alleen maar in handen van Kilima Hawaians en Jo met de Banjo en Mien met de mandoline zaten.......... zou ik me met deze waarschijnlijk in m'n broek piesen van het lachen....
http://www.instrumentsonline.nl/Webw...rant-rood.html
een aap die wel bananen eet speelt vals
Na een pauze van ongeveer 3 jaar is het verlanglijstje snel gevuld.
Ik heb een aantal beginnersgitaren, tokai ed, staan en die worden binnenkort omgeruild voor een Fender hot rod deluxe. Deze heb ik jaren geleden ook gehad en beviel me uitstekend, waarom ik die ooit verkocht heb begrijp ik niet. Daarnaast word het spaarpotje gevuld voor een Gibson es335. Een 2e Gibson les paul zal er ook snel komen.
Laatst gewijzigd door marco v; 10 mei 2015 om 10:37
Can't have to many Tele's
Opeens, zomaar.... GAS voor een Strat en dan ga je even rondkijken en zie je dit. Die grote kop, de kleur. Heerlijk
![]()
Fijn ampje inderdaad. Die Ross Distortion klinkt ook goed!![]()
Ik heb al lang geen tijd/zin meer gehad in het kopen van gitaarspul, maar werd niet zo lang geleden toch weer gegrepen door een pedaal, wat al eerder mijn aandacht had getrokken:
En ik heb gezondigd, kon er eentje voor een leuk prijsje op de kop tikken.![]()
Ik zie wel wat het ding doet in de band. Als het niet werkt, ook geen probleem. Ik wil sowieso nog een leuk distortion pedaal voor thuis, omdat ik geen zin heb om elke keer weer m'n pedalenplank mee te sjouwen naar huis. Het wordt deze, of de combi Hardwire SC-2 - Maxon OD808, voor mijn 2203. Voor de 2210 gebruik ik sowieso geen distortion, alleen een tubescreamer.
Werkt dit pedaal ook goed op een licht oversturende versterker? Op de 2203 gebruik ik namelijk wel de high sensitivity input en de pre-amp op ongeveer standje vier. Meer oversturing dan clean zeg maar.
Favorieten/bladwijzers