Mmmm deze vind ik persoonlijk ook wel lekker.
http://www2.gibson.com/Products/Elec...-Satin-en.aspx
Ja, e.o.a. dude hier, Humbucker, of Hotpepper ofzo, iets met H. als ik me niet vergis, postte die onlangs als nieuwe aanschaf, schitterend transparante finish, met houtnerf zichtbaar.
Toch vind ik die zwarte met amber speedknobs mooier.![]()
Jep, dat was ik! Maar ik heb niet de exacte gitaar als die hierboven staat. Blijkbaar heeft de 2015 ES-lijn weer een hele hoop modellen waarvan ik geen idee heb wat de verschillen nu allemaal precies zijn.
volgens mij heb ik deze, ES-335 1963 RI 50th anniversary. Het anniversary gedeelte is er nu blijkbaar afgevallen en gaat de gitaar door het leven als een 1963 RI.
Heel erg fijne gitaar trouwens!
Deze bas!
![]()
@vulvasonic, dank voor je verhaal. Ik heb ervan genoten en enkel alleen de tijd en aandacht die je eraan hebt besteed doet mij je te belonen door je plechtig te beloven dat ik hem met zwarte knopjes zal bestellen. Echter wel met een zwart slagplaatje, in de hoop dat, wanneer ik mijn nieuwe aanwinst in ontvangst heb mogen nemen en vol trots mijn es op dit forum presenteer in gezondheid en welzijn, ik nogmaals getrakteerd word op zo'n prachtig stukje kostelijk vermaak. Voor de kerst heb ik hem wel in huis......
Laatst gewijzigd door marco v; 18 mei 2015 om 21:00
Can't have to many Tele's
Favorieten/bladwijzers