Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tommus42 Bekijk bericht
Heb geen camera.
Ik zal het proberen duidelijk te beschrijven.
Als je 'm aan zet verschijnt er een effect uit het rijtje (ik meen 86) effecten die beschikbaar zijn. Deze kunnen ook gewoon klinken als je de footswitch aan schakelt.

Echter, als je een geheugenplaats oproept, maakt niet uit of het een fabrieksprogramma is of een eigengemaakte patch, kun je hem niet oproepen via de footswitch, wat wel zo zou moeten zijn.

Mijn conclusie: de bediening/aansturing van het geheugen is niet in orde.
als ik je goed begrijp, kun je via de footswitch niet door je patches bladeren?
of bedoel je dat als je in 'memory/patch mode' zit, je het effect niet aan/uit kunt zetten?
op de MS-70 moet je kiezen tussen:
- 1 effect aan/uit (je zit dan altijd in de zelfde patch, en schakelen tussen effecten in de keten moet je met pijltje links/rechts doen)
- je patches een letter geven (A, B etc), en dan met de footswitch door deze patches stappen
je zult dus eerst in patch mode (middelste draaiknop induwen), de gewenste patches een letter moeten geven..

als je'm aanzet, zie je eerst een naam van de patch waarin je zit en deze verdwijnt dan.
je kunt dan het effect waar je het plaatje van ziet aan/uit zetten
andere effecten die in de keten zitten (en dus in de patch) kun je selecteren door pijl links/rechts te kiezen naast de footswitch.

als je in patch mode zit, staat het Ledje uit, dus je geluid verandert, maar het lampje gaat niet 'aan'..