Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 5 van 6 EersteEerste ... 3456 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 41 t/m 50 van 51

Standaard

Als je de switch ingedrukt houdt, schakelt ie óf de tuner aan, óf tap tempo. Dit moet je in een menu'tje instellen.
    De buffer heb ik (nog) geen mening over, mij valt het niet op, maar ik heb nog niet op volume ermee gespeeld, noch in een truebypass loop A/B getest.
    Ik vond het een tamelijk lastig bakje om door te krijgen. Moet wel zeggen dat ik uitermate onhandig ben met dergelijke dingen.
    Maar als je eenmaal een effect naar je smaak hebt ingesteld, en in een usergeheugen hebt opgeslagen, werkt het goed, en ik vind 'm uitstekend klinken.

Oh, Nitefly gemist
    Gezocht: 100x probe voor oscilloscoop
    Aangeboden: niets

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door apekop Bekijk bericht
    Vraagje voor degene die er eentje hebben: hoe is de bypass/buffer van de Zoom MS-70? Zuigt hij toon of is er geen hoorbaar verschil in je normale geluid als je de Zoom gebruikt?
    En is de tap tempo makkelijk te gebruiken? of moet je eerst door allerlei menu's?
    Koop er nou gewoon maar eentje. Zeven tientjes op Marktplaats...
    Hij bevalt mij nog steeds uitstekend.
    The problem with the world is that the intelligent people are full of doubts, while the stupid ones are full of confidence.

- Charles Bukowski

Senior Member

Standaard

Hier ook een zeer tevreden gebruiker. Op hoog volume nogsteeds top. Een must have voor in je efx loop voor alle effecten die je niet al te vaak gebruikt. 1 nadeel. Tijdens een optreden moet je presets oproepen met je handen. Dat betekend door de knieën, kan soms echt vervelend zijn als je eigenlijk snel door wilt spelen. Bij mijn oefen plank komt zeker nog de ms 50..

Standaard

Apekop, de zoom doet wel iets met je geluid. Of het binnen je tolerantie past is alleen aan jou.
    Privacy is geen luxe. Het is een wapen waarmee mensen zich in de toekomst kunnen verdedigen tegen instanties en regeringen die niet langer handelen in het belang van het volk. Onder het mom van ‘terrorisme’ en ‘criminaliteit’ worden ons steeds meer vrijheden afgenomen. Het is tijd om dit een halt toe te roepen.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door peter_heijnen Bekijk bericht
    Apekop, de zoom doet wel iets met je geluid. Of het binnen je tolerantie past is alleen aan jou.
    tsja, om er echt achter te komen zal ik hem inderdaad of moeten proberen of hem op de gok kopen.
    Ik heb al heel lang een Axe fx II, maar ik wil nog een digitale (stereo) delay voor erbij om snel live ter plekke te kunnen tweaken. En soms is het gewoon handig als je voor bepaalde optredens alleen een paar losse pedalen hoeft mee te nemen. Dat ie geen tonesuck heeft is voor mij echt een deal breaker, ik weet van mezelf dat ik me aan dat soort dingen heel erg stoor en dan staat staat hij binnen de kortste keer weer op MP . Ik heb al heel wat delays versleten....
    Laatst gewijzigd door apekop; 10 juli 2014 om 02:35
    Gitaarles en basles in Weert
    www.gitaarschoolweert.nl
    New album "Juvenile Fish Tales" Barend Tromp 2022 on Bandcamp now!
    https://subcontinentalrecords.bandca...ile-fish-tales

Standaard

Even een vraagje aan bezitters van de CDR.
    Ik krijg steeds 'select effect type' in het schermpje als ik gewoon wil spelen. Gaat er iemand een lampje branden wat dat betekent?
    Kom er niet uit.

Senior Member

Standaard

Over tap tempo.
    Ik heb schakelknop inhouden op tuner staan, maar dan staat in de delay ook een tap tempo met het zwarte knopje.
    Dus je hoeft niet echt te kiezen.
    Ibanez Jem 7VWH (signed by Steve ) | Gibson Custom Slash Les Paul | Fender 60th commemorative Strat | ESP LTD EC1000VB | Marshall 6101 30th anniversary combo + 6912 cab | JCM1 Offset | JMP1h | JCM1h | DSL1h | white JVM1h | Full Pedaltrain2 | Yamaha FG-430A acoustic

Standaard

Weet jij misschien hoe het komt dat ie op 'select effect type' floept als je een gebruikersgeheugen oproept?

Senior Member

Standaard

Zondagavond bij Bax besteld, maandagmorgen was hij binnen.
    Na thuiskomst van werk er 20 minuten mee gespeeld, toen moest ik weer weg. Na middernacht pas thuis en niet meer aan toe gekomen.
    Kon wel de ABC volgorde aan patches toe wijzen maar niet doorheen voetschakelen met het effect ingeschakeld. Dat kan toch wel lijkt mij? Wat doe ik fout? Vanavond repeteren, ook geen tijd meer om uit te vogelen. Misschien iemand een snelle tip?
    ALLES IS VERKOCHT!

Senior Member

Standaard

Wanneer je door de abc schakeld moeten die effecten ingeschakeld staan. Echter moet je ze niet selecteren met de zwarte knop. Je gaat willekeurig op ab of c staan en dan trap je direct op de footswitch. Je kunt dan alle 3 de effecten doorschakelen middels 1 trap op de knop. Succes!

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten