'Te keurig'?
Nou luister ik al lang naar vele soorten muziek, maar zoals je hier klassiek typeert, heb ik dat nooit zo ervaren.
Hoort juist tot mijn luisterervaringen met de meeste diepgang.
Dit in tegenstelling tot de gemiddelde![]()
![]()
popmuziek van na 1980, daar wordt ik meestal gestresst, of als het echt heel erg is, verdrietig van.
Mijn emoties varieren dan van 'en dit zou muziek moeten zijn?'tot 'deze prutsers zijn rijk en beroemd?
Nee serieus, dat meen je niet!'
Maar het kan nog erger:
Ik heb een tijdje geloofd dat buren een slecht afgeveerde wasmachine hadden of zoiets.
Blijkt dat hun zoontje DJ is, die dance mixes maakt.
Volgens mij een ideaal middel om, bij onwettige verhoorpraktijken, onwillige verdachten meteen te laten bekennen.
Ik zou in ieder geval al na een paar minuten alles toegeven -ook wat ik niet gedaan had- om maar van zo'n marteling verlost te worden.
En ik begrijp nu, dat er hele hordes mensen zijn die zich daar vrijwillig aan blootstellen.
Ieder het zijne, denk ik dan. Doe mij maar muziek.






Met citaat reageren

Favorieten/bladwijzers