-
11 november 2013, 13:19
#9
Klassiek komt bij mij vlak binnen,ik mis iets.Maar ik heb wel groot respect voor de muzikanten.Er zal ergens wel een muziekstuk zijn waar ik de koude rillingen van krijg ,zo mooi.Bij Listen van Beyonce en Three times on the row van Anouk krijg ik die rillingen wel.En dat is ook niet mijn muzieksmaak.
Hou luister je naar muziek? Omdat het zo knap is,is het mooi? Bij mij werkt dat zo niet.Mondriaan schildert twee strepen,vanuit schilders/kunstenaars oogpunt geniaal,ik vind het beledigend.Goed en slechte muziek? Ik zou zeggen goed of slecht uitgevoerde muziek.
Regels voor berichten
- Je mag geen nieuwe discussies starten
- Je mag niet reageren op berichten
- Je mag geen bijlagen versturen
- Je mag niet je berichten bewerken
-
Forum Rules
Favorieten/bladwijzers