Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 7 van 9 EersteEerste ... 56789 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 61 t/m 70 van 88

Discussie: Vocalisten.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RB-1 Bekijk bericht
    Ik heb een tijdje geloofd dat buren een slecht afgeveerde wasmachine hadden of zoiets.
    Blijkt dat hun zoontje DJ is, die dance mixes maakt.
    Volgens mij een ideaal middel om, bij onwettige verhoorpraktijken, onwillige verdachten meteen te laten bekennen.
    Ik zou in ieder geval al na een paar minuten alles toegeven -ook wat ik niet gedaan had- om maar van zo'n marteling verlost te worden.

En ik begrijp nu, dat er hele hordes mensen zijn die zich daar vrijwillig aan blootstellen.
    Ieder het zijne, denk ik dan. Doe mij maar muziek.
    Daar horen dan ook van die pilletjes bij waar je ogen zo van gaan staan . Die moet je wel innemen natuurlijk.
    "Meten is weten, gissen is missen"

Senior Member

Cool

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Plant Bekijk bericht
    Daar horen dan ook van die pilletjes bij waar je ogen zo van gaan staan . Die moet je wel innemen natuurlijk.
    Daar zeg je me wat....
    Toch, als het mij vraagt, kunnen ze beter die pillen gewoon vrijgeven en wordt die 'muziek' verboden in plaats van andersom....
    Er groeit zelfs Bluegrass in mijn voortuin.

Senior Member

Standaard

Dat is ook het mooie van de mens,we zijn gelukkig niet allemaal gelijk.Ik vind house en dat slag muziek(?) verschrikkelijk,maar in 2012 naar Pinkpop geweest en mij op de afterparty prima vermaakt op die herrie(zonder pillen,wel de nodige biertjes)

Senior Member

Standaard

Han S ,bedoel je ,een gedicht voorlezen of voordragen? Beste medeforummers ik heb wel respect voor de muzikanten,zangers en zangeressen die klassieke muziek uitvoeren.Maar dat heb ik voor elke muzikant.

Standaard

scott joplin of bach blijft prima te pruimen uit de automaat.
    en ik lust ook wel een hoop synthipop.

dus verplicht door een mens laten uitvoeren hoeft voor mij niet
    te koop: westone pantera en ibanez artfield AFD-40

Super Moderator

Standaard

Talent of kwaliteit ontdekken en herkennen is erg moeilijk. Maria Callas is bij haar eerste auditie afgewezen op het conservatorium. Iedereen kent de man die de Beatles weigerde. Ook JK Rowling had moeite om de eerste delen van Harrie Potter uit te geven.
    Volgens mij zitten alle winnaars van de talentenshows zonder platencontact inmiddels.

Ik ken een zangdocent die haar eerstejaars leerlingen niet toestaat om mee te doen met talentenjachten.
    Vriendelijke groet,

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door harrie-beton Bekijk bericht
    Talent of kwaliteit ontdekken en herkennen is erg moeilijk. Maria Callas is bij haar eerste auditie afgewezen op het conservatorium. Iedereen kent de man die de Beatles weigerde. Ook JK Rowling had moeite om de eerste delen van Harrie Potter uit te geven.
    Volgens mij zitten alle winnaars van de talentenshows zonder platencontact inmiddels.

Ik ken een zangdocent die haar eerstejaars leerlingen niet toestaat om mee te doen met talentenjachten.
    Verstandig..niet in de laatste plaats omdat je als zangdocent je ( geloof) waardigheid ook moet bewaken

Ik heb nooit zangles willen geven omdat ik niet afgestudeerd ben
    Het is me vaak gevraagd, maar ik ken de schade die je kunt doen als je niet weet waar je t over hebt,..ik weet wel waar ik t over heb, maar overbrengen is een tweede

Moderator

Standaard

Gisteren weer zo'n talent in Holland's got talent. Een meisje van 16 met een prachtig stuk opera en weer ging ik helemaal naar de kloten.
    youtube youtube 2 youtube 3 youtube 4 youtube 5

Het licht aan het eind van de tunnel kan ook een idioot met een lamp zijn.

Moderator

Standaard

Deze jongedame dus.
    youtube youtube 2 youtube 3 youtube 4 youtube 5

Het licht aan het eind van de tunnel kan ook een idioot met een lamp zijn.

Senior Member

Standaard

Ik durf t bijna niet te zeggen,,..maar ..zo lief als ze is..ze zingt niet echt goed als t opera aan komt
    En ik had echt gehoopt weggeblazen te worden maar dit is veel te pril nog, technisch klopt t niet en haar stem is nog niet los..
    Misschien over twee jaar want ze is wel heel muzikaal
    Er zit wel iets, maar dit is voor mij niet verpletterend..nog niet

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten